Receptenboekje Magic Bullet
Kitty
2005-05-30 18:31:56 UTC
Als ik iemand een plezier kan doen met het receptenboekje van Magic Bullet,
mail mij dan even, dan kan ik het in 17 mailtjes aan U verzenden.

Groet
Kitty
Skynet
2005-05-30 19:18:41 UTC
Post by Kitty
Als ik iemand een plezier kan doen met het receptenboekje van Magic Bullet,
mail mij dan even, dan kan ik het in 17 mailtjes aan U verzenden.
Groet
Kitty
Het lukte en met deze wil ik hier Kitty heeeel erg bedanken voor haar
toezenden van het boekje l-)
who knows nobody is perfect ;-)
Werner
2005-05-30 23:32:35 UTC
Hoi
Naar mij mag je het ook sturen
Dank bij voorbaat
Kitty
Narda
2005-05-31 16:58:54 UTC
Post by Kitty
Als ik iemand een plezier kan doen met het receptenboekje van Magic Bullet,
mail mij dan even, dan kan ik het in 17 mailtjes aan U verzenden.
Groet
Kitty
Hallo Kitty, Ik zou graag het receptenboekje van je ontvangen.

Groet Narda
Marco Polo
2005-05-31 19:23:10 UTC
Post by Kitty
Als ik iemand een plezier kan doen met het receptenboekje van Magic Bullet,
mail mij dan even, dan kan ik het in 17 mailtjes aan U verzenden.
Groet
Kitty
Zoals ik zei, ik heb interesse.
Bij mij mag het zelfs in 1 mail naar ***@gmail.com

Bedankt
Tonny
2005-05-31 21:30:56 UTC
Post by Kitty
Als ik iemand een plezier kan doen met het receptenboekje van Magic Bullet,
mail mij dan even, dan kan ik het in 17 mailtjes aan U verzenden.
Groet
Kitty
Kitty ik heb niet die keukenmachine maar zou wel graag het receptenboekje
willen hebben want ik denk dat het voor alle andere keukenmachnes ook
bruikbaar iis,.
Bij voorbaat bedankt en graag tot wederdienst bereid,
Groet,
Tonny.
Bert
2005-06-01 09:28:34 UTC
Dag Kitty,

Als het niet teveel moeite is wil ik ook graag de recepten-mails.

bij voorbaat dank,

Bert
Kitty
Hans
2005-06-01 13:45:52 UTC
Post by Kitty
Als ik iemand een plezier kan doen met het receptenboekje van Magic
Bullet, mail mij dan even, dan kan ik het in 17 mailtjes aan U verzenden.
Groet
Kitty
Hoi kitty,

Volgens mij kan ik die recpten ook voor mijn braun keukenmachine gebruiken.
Dus hou ik me aanbevolen voor het recepten boekje

Bvd Hans
Fran
2005-06-01 18:58:14 UTC
Post by Kitty
[...]

Ik heb ook wel interesse in het boekje , je mag het mij sturen hoor als je
wilt.

Alvast heel erg bedankt!

M.v.g., Fran
ahkleine@ziggo.nl
2018-06-10 11:36:46 UTC
Post by Kitty
[...]

Je zou mij een plezier doen als je mij het receptenboekje zou mailen

Alvast bedankt

Albert Kleine
Sjeef
2018-06-22 13:21:20 UTC
Post by Narda
Post by Kitty
[...]
Het gevraagde is hier te downloaden, Een ZIP bestand met een doc, pdf
en txt bestand.

https://www.sjeef.nl/Recepten/Info/kookboekje_magic_bullet.html
richard lucassen
2018-06-23 16:14:24 UTC
Post by Sjeef
Het gevraagde is hier te downloaden, Een ZIP bestand met een doc, pdf
en txt bestand.
https://www.sjeef.nl/Recepten/Info/kookboekje_magic_bullet.html
$ file kookboek.zip
kookboek.zip: MacOS Alias file

R.
--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/
Ellen Kok
2020-11-29 20:54:29 UTC
Post by Kitty
Als ik iemand een plezier kan doen met het receptenboekje van Magic Bullet,
mail mij dan even, dan kan ik het in 17 mailtjes aan U verzenden.
Groet
Kitty
Ik zou deze graag ontvangen.
Met vr.groet,