Eendeborst tournedos ... Valentijn
KookJij
2022-02-14 10:47:06 UTC
Recept: Eendeborst tournedos ... Valentijn

Ingredienten:
- 2 eendeborst tournedos gevuld met foie gras
- enkele roosjes bloemkool
- saus
- tomaten aardappelpuree
- afwerking : rucola , peterselie , paprika poeder

Bereiding:
Eendeborst tournedos op een hevig vuur met boter goed aanbakken.Zet het vuur lager en laat nog even zacht verder garen ...ros� vanbinnen.Gewoon aardappelpuree maken en een soeplepel gezeefde tomaten erbij voegen en een torentje spuiten.Voor de bloemkool met de saus is te vinden op mijn recepten pagina onder " Bloemkool apart ".Serveer dit alles zeer warm op bord en garneer af.

---
Bekijk dit recept en vele andere op KookJij | https://www.kookjij.nl/recepten/eendeborst-tournedos-valentijn
Harry Lohr
2022-02-15 15:32:02 UTC
Ohh!! Eendenborst, een heerlijk stukje vlees!
Daar kan ik zeker wel van genieten!
Bart Dinnissen
2022-02-15 17:22:32 UTC
Post by Harry Lohr
Ohh!! Eendenborst, een heerlijk stukje vlees!
Daar kan ik zeker wel van genieten!
Joh.

Ga je het ook klaarmaken? Graag een beoordeling achteraf - dan heeft de rest van ons er ook nog iets
aan. Of geef er je eigen uitvoering aan, dat zou ook interessant kunnen zijn. We zijn benieuwd!
Bart Dinnissen
Harry Lohr
2022-02-16 07:05:05 UTC
Post by Bart Dinnissen
Post by Harry Lohr
[...]
Ik heb onlangs dit recept zelf gemaakt, het is een heerlijk gerecht!
Zelf heb ik de vette randjes nog van de filet afgesneden en hier
kaantjes van gemaakt.
De kaantjes zou je dan weer als een stukje garnering kunnen gebruiken.