olijfolie Aldi.
Like
2008-08-13 17:52:35 UTC
Aldi verkoopt de olijfolie Lorena niet meer. Deze olijfolie was erg goed en
werd door iedereen aanbevolen. Nu verkopen ze het merk La Villa. Heeft hier
iemand ervaring met dit merk??

Like.
Waldo Centini
2008-08-13 18:45:17 UTC
Post by Like
Aldi verkoopt de olijfolie Lorena niet meer. Deze olijfolie was erg goed en
werd door iedereen aanbevolen. Nu verkopen ze het merk La Villa. Heeft hier
iemand ervaring met dit merk??
Ik gebruik afwisslend de standaard olijfolie van Aldi en Lidl, en dan enkel
om te bakken. Geen salade, dressings, en wat dies meer zij: alleen bakken.

En daartoe voldoen de standaard olijfolieëen van Lidl en Aldi.

De fantasie-olietjes met kruiden e.d. die ze vaak in hun
landen-aanbiedingen hebben probeer ik niet eens, da's voorspelbaar bagger.
--
*** Waldo ***
A motion to adjourn is always in order.
Orac
2008-08-13 18:57:27 UTC
Post by Waldo Centini
Post by Like
[...]
Pfff, arrogante neushooghouder. Is niet goed genoeg voor meneer z'n
salades, tsss. Terwijl het gewoon eerste persingolie is! Pff.
Jacco Konijn
2008-08-15 20:06:29 UTC
Post by Like
Aldi verkoopt de olijfolie Lorena niet meer. Deze olijfolie was erg goed en
werd door iedereen aanbevolen. Nu verkopen ze het merk La Villa. Heeft hier
iemand ervaring met dit merk??
13 in een dozijn olie om in te bakken. En inmiddels niet meer veel
goedkoper dan de 13 in een dozijn olie van andere supemrarkten (de
Deka heeft een prima lirerfles voor veel minder) dus die fabel moet
ook maar eens uit de wereld dat je voor je goedkope goeie olie echt
naar de Aldi moet.

Jacco (slecht is ie ook niet hoor)
Tonny
2008-08-16 07:20:14 UTC
Post by Like
[...]
Ik denk dat er weinig verschil is tussen beide merken. De olie van Aldi is
altijd een mengsel om tot een voor een groot publiek gewenste smaak te
komen.en mag netaaan "extra vierge" heten, voor dat geld kan het ook niet
anders maar om te bakken is dat beter dan een echte extra maagdelijke olie.
Ik heb deze olie gebruikt om in te bakken totdat ze over gingen op plastic
flessen en ik de kwaliteit ineens een stuk minder vond. Om in te bakken ben
ik overgestapt op arachide- en/of druivenpitolie. Voor salades, dressings,
pasta etc. gebruik ik dan wel een mooie (biologische) olie, het
smaakverschil met de Aldi olie is aanzienlijk, probeer het maar eens.
Groet,
Tonny.
JACCO
2008-08-17 12:42:48 UTC
Post by Tonny
Post by Like
[...]
Ik verkoop zelf minos
Deze olie is uitermate geschikt voor salades en om in te bakken.

gr jacco
Orac
Ik gebruik Castrol. Wel wat duur, maar dan heb je ook wat.
Adon
2008-08-16 13:05:16 UTC
Post by Like
[...]
Ik gebruik de olijfolie van de Aldi al een tijd niet meer. Voor dressings
etc heb ik de biologische olijfolie van AH, vinden we gewoon erg lekker. Ook
de AH extra virgine olijfolie is prima te doen.
gr adon
Orac
2008-08-16 13:56:32 UTC
Post by Adon
Post by Like
[...]
Dan ben je een culinair barbaar en hoor je niet thuis in deze groep. Rot
op met je papat-AH-mentaliteit.
WC-eend
2008-08-17 12:41:44 UTC
Post by Like
Aldi verkoopt de olijfolie Lorena niet meer. Deze olijfolie was erg goed
en werd door iedereen aanbevolen. Nu verkopen ze het merk La Villa. Heeft
hier iemand ervaring met dit merk??
Waar moet het heen met deze groep. Olijfolie van de Aldi??
Ook de culi moet dus op de kleintjes letten.
Nog even en men bakt zijn vlees in Croma i.p.v. boter.
flin
2008-08-17 12:46:18 UTC
Post by WC-eend
Post by Like
[...]
Het is natuurlijk wel een Nederlandse nieuwsgroep.

fl
Marsha de Bruin
2008-08-17 22:51:59 UTC
Post by WC-eend
Post by Like
[...]
Ik zie deze bouwvakkers nog eerder hun patat in afgewerkt
restaurantvet bakken!
h***@gmail.com
RUIKT NAAR EEN BLIK VEF
Izak van Langevelde
[...]
[...]