Een handige tip uit een recept voor pannenkoeken!
Izak van Langevelde
2022-12-05 13:17:34 UTC
Uit een recept dat ik verder niet eens noem: "Bak net zoveel
pannenkoeken totdat er geen beslag meer over is"

Is echt een eye-opener, ik was er zelf nooit opgekomen! Ik had dus
altijd het probleem dat ik aan het einde van de sessie beslag over had
of tekort kwam. Nu begrijp ik eindelijk hoe het kwam: ik was te vroeg of
te laat gestopt met bakken!
Grinnikend door het leven...
Jan van den Broek
2022-12-05 13:25:23 UTC
Post by Izak van Langevelde
[...]
Ook een tip, als je beslag over hebt: invriezen!
Dat kun je dan gebruiken als je een volgende keer tekort hebt.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl