Mossel Dead or Alive?
r***@gmail.com
2019-06-18 12:14:08 UTC
Even een vraag?
Ik ben gek op een lekkere mossel, maar sinds ik heb gehoord dat deze nog
leven voordat ze in de pan ga kan ik ze niet meer eten en bereiden.
Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen?
het kan wel maar eerst moet hij op het vuur
2019-06-20 10:12:38 UTC
Post by r***@gmail.com
[...]
Alles wat je eet heeft ooit geleefd.
(denk daar maar eens over na)
richard lucassen
2019-06-21 21:48:06 UTC
[..]
Post by M
Alles wat je eet heeft ooit geleefd.
(denk daar maar eens over na)
Ik denk dat die mosselen allang zijn overleden na 23 jaar
--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/
Sjeef
2019-06-22 15:58:42 UTC
Post by richard lucassen
On Thu, 20 Jun 2019 12:12:38 +0200
[..]
Post by M
Alles wat je eet heeft ooit geleefd.
(denk daar maar eens over na)
Ik denk dat die mosselen allang zijn overleden na 23 jaar
Een beetje mossel heeft zich en zijn nazaten allang vele malen
verdubbeld, verviervacht, enz. enz.
Izak van Langevelde
2019-06-22 17:24:45 UTC
Post by Sjeef
Post by richard lucassen
[..]
Post by M
[...]
Alleen Kaat Mossel al had 13 kinderen...
--
Grinnikend door het leven...