Zachte Smeuïge Tex Mex Wraps met gehakt en paprika uit de oven
KookJij
2024-05-13 11:00:05 UTC
Recept: Zachte Smeu�ge Tex Mex Wraps met gehakt en paprika uit de oven

Ingredienten:

1 flinke ui gesnipperd
2 teen knoflook gesnipperd
1 blikje mini mais uitgelekt ( mini blikje kidney bonen)
1 grote puntpaprika in kleine blokjes
5 trostomaten ontveld en in stukjes gesneden.
300 gram h.o.h gehakt ( of gehakt naar keuze
100 gr geraspte kaas naar keuze
1 rode peper zonder zaad en zaadl?st gesnipperd ( optie)
tex- mex kruiden naar smaak
6 wraps van 40 gram
Griekse yoghurt
bladpeterselie om te garneren ol?folie

Bereiding:

Verwarm 2 el ol?folie in een hapjespan en fruit de ui, knoflook, peper en paprika enkele minuten zachtjes aan.
Voeg het gehakt toe en bak het rul. Breng de inhoud op smaak met de tex- mex kruiden en voeg de mais toe.
Roer alles even goed door, laat nog 3 minuten bakken en zet vervolgens het vuur uit.
Bedek de bodem met de helft van de tomatenblokjes.
Wr?f een wrap in met een laagje Griekse yoghurt en verdeel een deel van het gehaktmengsel over de wrap.
Rol deze op en leg in de ovenschaal .
Werk zo alles uit de hapjespan op.
Bedek de wraps met de rest van de verse tomatenblokjes en strooi er de geraspte kaas over.
Zet 10-15 minuten in een voorverwarmde oven van 200 graden.

---
Bekijk dit recept en vele andere op KookJij | https://www.kookjij.nl/recepten/zachte-smeuige-tex-mex-wraps-met-gehakt-en-paprika-uit-de-oven
Els Meeuwsen
2024-05-15 08:11:06 UTC
Favo gezet! Leuk recept en ik ga deze maken deze week. Groet Els
Lidy Berkx
2024-05-15 12:20:06 UTC
Hoi Els, ik zie je berichtje nu pas. Ik kreeg helaas geen melding van KookJij op mijn telefoon. Bedankt voor het favo zetten van mijn recept. Hopelijk hoor ik hoe het jullie gesmaakt heeft.
Groetjes Lidy.