Knorhaan met alles erop en der aan in de oven.
KookJij
2022-02-07 07:14:05 UTC
Recept: Knorhaan met alles erop en der aan in de oven.

Ingredienten:
- 3 knorhaan visjes
- 1 rode ajuin
- 1 witte ajuin
- 1 wortel
- 200 gr spinazie
- verse dille
- marjolein
- zeezout
- gemalen zwarte peper
- boter
- witte wijn een flinke scheut
- visfond 100ml

Bereiding:
De vissen goed kruiden met dille , marjolein , peper en zeezout . Ajuinen fijn snijden evenzeer de wortel. De spinazie grof hakken .
Smeer een vuurvaste schotel in met boter de groenten erin , kruiden en vervolgens de vis erop. Witte wijn samen met de visfond mengen en dit over de vis . Laat dit gedurende 50min stoven in een voorverwarmde oven op 180 gr . De vis regelmatig bevochtigen met de saus .

---
Bekijk dit recept en vele andere op KookJij | https://www.kookjij.nl/recepten/knorhaan-met-alles-erop-en-der-aan-in-de-oven
Harry Lohr
2022-02-16 13:54:08 UTC
Ik mij maar afvragen, wat is een knorhaan?!
Maar dit is een (rode) poon :-)