OT/buitenlandse culinaire nieuwsgroepen
tonny
2005-08-25 14:49:47 UTC
De harde schijf in mijn PC is vorige week stuk gegaan, er is nu een nieuw
exemplaar geinstalleerd maar (nog)niet alles staat erop en misschien zijn er
gegevens verdwenen (alle recepten zijn inmiddels veilig), ik ben i.i.g. alle
binnengekomen berichten kwijt het kan dus zijn dat mailtjes niet beantwoord
zijn. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de nieuwsgr. via planet kan
krijgen? Fb1.euro geeft geen buitenlandse culinaire ngs door.
Groet,
Tonny.
Peer Mankpoot
2005-08-25 15:05:27 UTC
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de nieuwsgr. via planet kan krijgen?
Van de planet-hulppagina's:

NNTP-server(Newsserver) news.planet.nl
Newsserver (binaries) binaries.news.planet.nl
Newsserver (binaries) nova.planet.nl
Pookte pramen
fausto
2005-08-25 15:09:54 UTC
Post by tonny
[...]
Hallo Tonny,
Vervelend de crasch.
Als jij gebruik outlookexpres in extra dan accounts openen vul in bij nieuwsgroep toevoegen, volg de instructies. Bij nntp vult in news.planet.nl. rond alles af en sluit het werk.
Weer bij extra maar nu nieuwsgroepen tikt in de balk nl.culinair. Als goed is kom eronder te voorschijnen: twee keer op de naam klicken en klaar is kees
Succes
Fausto
tonny
2005-08-25 15:41:26 UTC
Post by tonny
[...]

Peer en Fausto heel erg bedankt, de Spaanse en Franse culinaire groepen
gevonden weten jullie misschien de (meerdere)Engelse, Israelische, Zweedse
en Duitse groepen?
Groet,
Tonny.
fausto
2005-08-25 17:04:12 UTC
"tonny" <***@geen spam.nl> schreef in bericht news:dekor3$126g$***@nl-news.euro.net...
Post by tonny
gevonden weten jullie misschien de (meerdere)Engelse, Israelische, Zweedse
en Duitse groepen?
Groet,
Tonny.
Hoi,
it.hobby.cucina italia chile.rec.cocina mex.tradiciones.cocina (Chile en Mexico in het Spaans)
Succes
Fausto
Hans
2005-08-25 18:13:18 UTC
KNIP
Post by tonny
[...]
Duitse: de.rec.mampf

Hans
Linda
2005-08-26 08:13:48 UTC
Hoi Tonny,

Zweedse nieuwsgroep:
se.hem.mat

Als je Zweeds kunt lezen, kun je dit waarschijnlijk ook wel lezen:
no.alt.mat

Groeten,

Linda
cat
2005-08-25 15:16:19 UTC
Post by tonny
[...]
Ik miste je al, dacht dat je op vakantie was.
--
Willeke

Echte mannen eten geen honing
Die kauwen op bijen
- Loesje -
Jeroen Wijnands
2005-08-25 18:49:42 UTC
Post by tonny
[...]
Moet ik anders 's langskomen om een backup voorziening voor je in te
richten?
--
Groeten/Regards
Jeroen Wijnands
jeroen at wijnands punt xs4all punt nl
tonny
2005-08-26 07:28:18 UTC
Post by Jeroen Wijnands
Post by tonny
[...]
Wat verschrikkelijk aardig Jeroen maar ik heb al heel veel hulp van de
kinderen en ik wil ook wel graag zoveel mogelijk zelf proberen en dan is wat
hulp uit de ng meer dan welkom, er is nu een extra harde schrijf als backup
in de pc gezet en inmiddels is bijna alles over gezet. Ik ben me rot
geschrokken bij het idee dat ik alle culinaire informatie en recepten kwijt
zou zijn maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Heel veel dank voor de aanwijzingen!
Groet,
Tonny.
donpablo
2005-08-26 09:46:03 UTC
Post by tonny
Post by Jeroen Wijnands
Post by tonny
[...]
Hello Tonny,

Waarschijnlijk heb u er ook al aan gedacht al die recepturen en tips op
CD of DVD te branden.
Groeten
--
donpablo